Foto: Radio Maribor/Alja Horvat
Foto: Radio Maribor/Alja Horvat

Aljo Horvat ljubezen do ustvarjanja spremlja že od majhnih nog. "Moja mama je delala kot vzgojiteljica in je imela doma ogromno revij, kjer si lahko marsikaj naredil sam. Tudi risala sem veliko v prostem času in vedela sem, da ko bom starejša, bi rada v življenju delala nekaj ustvarjalnega," uvodoma pove. Obiskovala je Srednjo šolo za oblikovanje Maribor, pot nato nadaljevala na ljubljanski Naravoslovnotehniški fakulteti, smer grafično oblikovanje, pri njenih začetkih pa je veliko vlogo igralo tudi družbeno omrežje Instagram, kjer je začela objavljati svoja dela.

Revija Forbes je mlado umetnico leta 2020 uvrstila na seznam 30-ih najperspektivnejših evropskih umetnikov in kulturnikov do 30 let. Alja se lahko pohvali z vrsto sodelovanj z domačimi in tujimi blagovnimi znamkami; med njenimi naročniki najdemo Disney, Filo, Urban Outfiters in domačo Barcaffe. Pred dobrima dvema letoma pa je uresničila tudi željo po ustvarjanju lastne modne blagovne znamke, ki nosi ime By Alja Horvat. "Vedno sem imela posebno ljubezen do mode in že ko sem začela ilustrirati, sem želela imeti svojo modno znamko oz. svoje vzorce na tekstilu, ampak je bilo ustvarjanje modne znamke vseeno velik finančni zalogaj, tako da sem morala nekaj časa počakati," pove.

V pogovoru smo se dotaknili njene ustvarjalne poti, preboja na domač in mednarodni trg, prisotnosti na družbenih omrežjih in ustvarjanja lastne modne kolekcije.

Vabljeni k poslušanju:

Alja Horvat: "Moja prva ljubezen so še vedno vzorci za tekstil"