Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Ni vse v elektriki

02.10.2021

Kar zadeva sodelovanje Nemčije in Kitajske na področju trgovanja z avtomobili (beri izvoz nemških avtomobilov na Kitajsko), zna priti v bližnji prihodnosti do velikih sprememb.

Kar zadeva sodelovanje Nemčije in Kitajske na področju trgovanja z avtomobili (beri izvoz nemških avtomobilov na Kitajsko), zna priti v bližnji prihodnosti do velikih sprememb

Kaj pomeni avtomobilska industrija v Nemčiji in posredno tudi v Evropi, je znano. Spomnim se leta nazaj, ko je bil alfa in omega v koncernu VW gospod Piech, takrat je bilo javno znano, da lahko pokliče kanclerja kadarkoli in mu razloži, kako in kaj bi bilo treba, tako močna panoga je to tam. Podobno je bilo tudi za časa vladavine kanclerke Merklove, ki pa je interes oziroma usmeritev nemških avtomobilskih proizvajalcev in ponudnikov iz ZDA, ki so bile dolga leta najbolj pomembno tuje tržišče za Nemčijo, preusmerila na Kitajsko, ki je bila lačna nemških proizvodov. A zdaj se stvari spreminjajo. Tudi Nemčija se je zelo močno usmerila v razvoj in proizvodnjo električnih avtomobilov, a na tem področju so Kitajci izjemno močni in tudi Andrej Brglez se sprašuje, kaj bi se lahko zgodilo v bližnji prihodnosti – ne samo v Nemčiji, ampak tudi drugod…

Novi renaultov model conquest, ki se po večini drugih trgov imenuje arkana, je eden tistih avtomobilov, ki ga težko uvrstimo v določen segment avtomobilov, je pač nekaj posebnega, recimo, da nas še najbolj spominja na novi  Citroenov C4. Sicer se baha z 20 centimetrsko oddaljenostjo od tal, kar zagotavlja malce bolj sproščeno vožnjo po manj prijaznih terenih (štirikolesnega pogona ni na voljo), a križanec s kupejevsko streho se vseeno bolj cestni kot terenski. Avtomobil je dolg dobre 4 metre in pol, kar zagotavlja prostorno notranjost, več kot 500 litrski prtljažnih pa je zaradi velikih dvižnih vrat zelo enostavno dostopen. Conquest je opremljen z večino pomagal, ki jih voznik potrebuje za varnejšo in udobnejšo vožnjo, v bistvu je počutje za volanom bolj ali manj znano iz drugih meganov. Kar zadeva pogonske možnosti, so se pri Renaultu odločili, da bo conquest prvi megane brez dizla. Vgrajujejo 1.3 litrski bencinski motor z blago hibridno tehnologijo, druga možnost pa je hibridni pogon – se pravi kombinacija 1.6 litrskega bencinskega motorja in elektromotorja, ki ponudi 106 kilovatov sistemske moči. Avtomobil je nekaj malega sposoben peljati tudi samo na elelktriko. Še to povejmo – vse različice conquesta so pri nas serijsko opremljene s samodejnim menjalnikom. Cene za model conquest se začno pri nekaj več kot 23 tisočakih, kar pomeni, da je nekaj tisočakov dražji v primerjavi s kombilimuzino ali karavanskim grandtourjem.

O prihodu še enega Hyundaievega križanca smo pred časom že poročali, zdaj smo bayona spoznali še nekoliko podrobneje. Nastal je na podlagi modela i20, a so ga oblikovali nekoliko bolj drzno, je pa tudi daljši in seveda nekaj centimetrov višji. To se pozna tudi pri prostoru za potnike in prtljažniku, ki je z več kot 400 litri med prostornejšimi. Tudi bayon je seveda v dobršni meri digitaliziran, a smo se spet prepričali, da so nekatera mehanska stikala, ki so ostala, še vedno dobrodošla in praktična. Motorna paleta je – pričakovano samo bencinska. Testni avtomobil je poganjal litrski trivaljnik s prisilnim polnjenjem, ki zmore 88 kilovatov moči. Agregatu, ki omogoča živahno vožnjo, pomaga malce zmanjševati škodljive izpuste inteligentni 6-stopenjski ročni menjalnik, pomoč pri tem pa daje tudi blaga hibridna tehnologija, ki za uporabnika tako ni zaznavna, jo pa srečamo tako rekoč že na vsakem koraku. Hyundai bayon, ki je sicer kakšen centimeter manjši v primerjavi s sorodnico kono, je torej še popestril paleto Hyundaievih križancev oziroma športnih terencev. Osnovni model je na voljo za 15 tisočakov in pol,  testni z omenjenim motorjem in višjim nivojem opreme pa kljub popustu ne more pod 20 tisočakov. Hyundai pa že pošilja na tržišče tudi električnega novinca, ki smo ga spoznali ravno v teh dneh.

Hyundaijev prvi model nove podznamke ioniq prihaja med konkurente kot so VW ID.3 in ID.4, Škoda enyaq in Ford mustang mach-e. Na videz ioniq 5 izgleda kar malo futuristično, sicer pa gre za izjemno prostorno vozilo, kar napoveduje kar trimetrska medosna razdalja. Zadnja klop je vzdolžno pomična za bodrih 13 centimetrov, naslonjala prednjih sedežev je možno popolnoma poklopiti, prtljažnik v osnovi meri 527 litrov.  Notranjost je seveda digitalna, v njej sta nameščena dva 12-palčna zaslona, projicirni zaslon na vetrobranskem steklu je velik kar 44 palcev. Ioniq 5 je prav gotovo med najnaprednejšimi vozili ta hip, tudi kar zadeva asistenčne sisteme za varnost. Omogoča drugo stopnjo avtonomne vožnje. Osnovni zadaj vgrajeni motor z manjšo baterijo zmore 125 kilovatov moči, z večjo pa 160. Obe bateriji sta z dvema elektromotorjema na voljo tudi za štirikolesno gnani ioniq 5 – moč je ali 173 ali pa 225 kilovatov. Ioniqu 5 je omogočen tudi dostop do hitrih 350-kilovatnih polnilnic Ionity, kje je dovolj 18 minut, da se baterija napolni z 10 do 80 odstotkov kapacitete, torej je za 100 kilometrov vožnje dovolj le pet minut polnjenja. Večja baterija naj bi napolnjena omogočala doseg do 481 kilometrov. Še ena zanimivost – ioniq 5 je opremljen tudi z zunanjo polnilnico, na katero lahko priklopimo več električnih naprav. Še cena – ta se (brez vštete finančne vzpodbude) začne pri 43.500 evrih. Prihodnje leto pride limuzina ioniq 6, nato pa še velik športni terenec ioniq 7.

Pred dnevi pa se je k nam pripeljal še en nov električni avtomobil, in sicer iz Stuttgarta. Gre za najmanjšega, torej za vstopni model v seriji Mercedes-Benzovih električnih vozil z oznako EQA, kar pomeni povezavo z modelom GLA. Na cesti ga bomo prepoznali po svetlobnem pasu med žarometoma, zadaj pa so čez celotno širino avtomobila razpotegnjene luči. V notranjosti izstopa prikazovalnik, sestavljen iz dveh velikih digitalnih zaslonov, prtljažnik je zaradi pogonske zasnove v primerjavi z modelom GLA nekoliko manjši. Osnovni je EQA 250, ki ponuja 140 kilovatov moči, štirikolesno gnana pa sta EQA 300 in EQA 350 4Matic, ki zmoreta 169 oziroma 215 kilovatov. Na hitri polnilnici bomo baterijo do 80 odstotkov kapacitete napolnili v pol ure, doseg s polno baterijo pa naj bi bil 426 kilometrov. Cene se začnejo pri 55.200 evrih – brez upoštevanja subvencije. Tudi slovenskim uporabnikom bo kmalu na voljo storitev Mercedes Me Charge, ki bo poenostavila polnjenje z elektriko na javnih polnilnicah.

 

 


Avtomobilsko prometne minute

863 epizod


Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.

Ni vse v elektriki

02.10.2021

Kar zadeva sodelovanje Nemčije in Kitajske na področju trgovanja z avtomobili (beri izvoz nemških avtomobilov na Kitajsko), zna priti v bližnji prihodnosti do velikih sprememb.

Kar zadeva sodelovanje Nemčije in Kitajske na področju trgovanja z avtomobili (beri izvoz nemških avtomobilov na Kitajsko), zna priti v bližnji prihodnosti do velikih sprememb

Kaj pomeni avtomobilska industrija v Nemčiji in posredno tudi v Evropi, je znano. Spomnim se leta nazaj, ko je bil alfa in omega v koncernu VW gospod Piech, takrat je bilo javno znano, da lahko pokliče kanclerja kadarkoli in mu razloži, kako in kaj bi bilo treba, tako močna panoga je to tam. Podobno je bilo tudi za časa vladavine kanclerke Merklove, ki pa je interes oziroma usmeritev nemških avtomobilskih proizvajalcev in ponudnikov iz ZDA, ki so bile dolga leta najbolj pomembno tuje tržišče za Nemčijo, preusmerila na Kitajsko, ki je bila lačna nemških proizvodov. A zdaj se stvari spreminjajo. Tudi Nemčija se je zelo močno usmerila v razvoj in proizvodnjo električnih avtomobilov, a na tem področju so Kitajci izjemno močni in tudi Andrej Brglez se sprašuje, kaj bi se lahko zgodilo v bližnji prihodnosti – ne samo v Nemčiji, ampak tudi drugod…

Novi renaultov model conquest, ki se po večini drugih trgov imenuje arkana, je eden tistih avtomobilov, ki ga težko uvrstimo v določen segment avtomobilov, je pač nekaj posebnega, recimo, da nas še najbolj spominja na novi  Citroenov C4. Sicer se baha z 20 centimetrsko oddaljenostjo od tal, kar zagotavlja malce bolj sproščeno vožnjo po manj prijaznih terenih (štirikolesnega pogona ni na voljo), a križanec s kupejevsko streho se vseeno bolj cestni kot terenski. Avtomobil je dolg dobre 4 metre in pol, kar zagotavlja prostorno notranjost, več kot 500 litrski prtljažnih pa je zaradi velikih dvižnih vrat zelo enostavno dostopen. Conquest je opremljen z večino pomagal, ki jih voznik potrebuje za varnejšo in udobnejšo vožnjo, v bistvu je počutje za volanom bolj ali manj znano iz drugih meganov. Kar zadeva pogonske možnosti, so se pri Renaultu odločili, da bo conquest prvi megane brez dizla. Vgrajujejo 1.3 litrski bencinski motor z blago hibridno tehnologijo, druga možnost pa je hibridni pogon – se pravi kombinacija 1.6 litrskega bencinskega motorja in elektromotorja, ki ponudi 106 kilovatov sistemske moči. Avtomobil je nekaj malega sposoben peljati tudi samo na elelktriko. Še to povejmo – vse različice conquesta so pri nas serijsko opremljene s samodejnim menjalnikom. Cene za model conquest se začno pri nekaj več kot 23 tisočakih, kar pomeni, da je nekaj tisočakov dražji v primerjavi s kombilimuzino ali karavanskim grandtourjem.

O prihodu še enega Hyundaievega križanca smo pred časom že poročali, zdaj smo bayona spoznali še nekoliko podrobneje. Nastal je na podlagi modela i20, a so ga oblikovali nekoliko bolj drzno, je pa tudi daljši in seveda nekaj centimetrov višji. To se pozna tudi pri prostoru za potnike in prtljažniku, ki je z več kot 400 litri med prostornejšimi. Tudi bayon je seveda v dobršni meri digitaliziran, a smo se spet prepričali, da so nekatera mehanska stikala, ki so ostala, še vedno dobrodošla in praktična. Motorna paleta je – pričakovano samo bencinska. Testni avtomobil je poganjal litrski trivaljnik s prisilnim polnjenjem, ki zmore 88 kilovatov moči. Agregatu, ki omogoča živahno vožnjo, pomaga malce zmanjševati škodljive izpuste inteligentni 6-stopenjski ročni menjalnik, pomoč pri tem pa daje tudi blaga hibridna tehnologija, ki za uporabnika tako ni zaznavna, jo pa srečamo tako rekoč že na vsakem koraku. Hyundai bayon, ki je sicer kakšen centimeter manjši v primerjavi s sorodnico kono, je torej še popestril paleto Hyundaievih križancev oziroma športnih terencev. Osnovni model je na voljo za 15 tisočakov in pol,  testni z omenjenim motorjem in višjim nivojem opreme pa kljub popustu ne more pod 20 tisočakov. Hyundai pa že pošilja na tržišče tudi električnega novinca, ki smo ga spoznali ravno v teh dneh.

Hyundaijev prvi model nove podznamke ioniq prihaja med konkurente kot so VW ID.3 in ID.4, Škoda enyaq in Ford mustang mach-e. Na videz ioniq 5 izgleda kar malo futuristično, sicer pa gre za izjemno prostorno vozilo, kar napoveduje kar trimetrska medosna razdalja. Zadnja klop je vzdolžno pomična za bodrih 13 centimetrov, naslonjala prednjih sedežev je možno popolnoma poklopiti, prtljažnik v osnovi meri 527 litrov.  Notranjost je seveda digitalna, v njej sta nameščena dva 12-palčna zaslona, projicirni zaslon na vetrobranskem steklu je velik kar 44 palcev. Ioniq 5 je prav gotovo med najnaprednejšimi vozili ta hip, tudi kar zadeva asistenčne sisteme za varnost. Omogoča drugo stopnjo avtonomne vožnje. Osnovni zadaj vgrajeni motor z manjšo baterijo zmore 125 kilovatov moči, z večjo pa 160. Obe bateriji sta z dvema elektromotorjema na voljo tudi za štirikolesno gnani ioniq 5 – moč je ali 173 ali pa 225 kilovatov. Ioniqu 5 je omogočen tudi dostop do hitrih 350-kilovatnih polnilnic Ionity, kje je dovolj 18 minut, da se baterija napolni z 10 do 80 odstotkov kapacitete, torej je za 100 kilometrov vožnje dovolj le pet minut polnjenja. Večja baterija naj bi napolnjena omogočala doseg do 481 kilometrov. Še ena zanimivost – ioniq 5 je opremljen tudi z zunanjo polnilnico, na katero lahko priklopimo več električnih naprav. Še cena – ta se (brez vštete finančne vzpodbude) začne pri 43.500 evrih. Prihodnje leto pride limuzina ioniq 6, nato pa še velik športni terenec ioniq 7.

Pred dnevi pa se je k nam pripeljal še en nov električni avtomobil, in sicer iz Stuttgarta. Gre za najmanjšega, torej za vstopni model v seriji Mercedes-Benzovih električnih vozil z oznako EQA, kar pomeni povezavo z modelom GLA. Na cesti ga bomo prepoznali po svetlobnem pasu med žarometoma, zadaj pa so čez celotno širino avtomobila razpotegnjene luči. V notranjosti izstopa prikazovalnik, sestavljen iz dveh velikih digitalnih zaslonov, prtljažnik je zaradi pogonske zasnove v primerjavi z modelom GLA nekoliko manjši. Osnovni je EQA 250, ki ponuja 140 kilovatov moči, štirikolesno gnana pa sta EQA 300 in EQA 350 4Matic, ki zmoreta 169 oziroma 215 kilovatov. Na hitri polnilnici bomo baterijo do 80 odstotkov kapacitete napolnili v pol ure, doseg s polno baterijo pa naj bi bil 426 kilometrov. Cene se začnejo pri 55.200 evrih – brez upoštevanja subvencije. Tudi slovenskim uporabnikom bo kmalu na voljo storitev Mercedes Me Charge, ki bo poenostavila polnjenje z elektriko na javnih polnilnicah.

 

 


29.05.2024

Taktni vozni red

Taktni vozni red je že dolgo poznan v številnih evropskih državah, pomeni pa redne odhode vlakov in avtobusov v določenih intervalih.


23.05.2024

Številni podcenjujejo zaviranje pri električnih skirojih

Kako hitro se lahko ustavi voznik e-skiroja, če mu nekaj nenadoma prekriža pot. Pri Zavarovalnici Triglav se zdaj lahko pohvalijo z novo pridobitvijo, in sicer s simulatorjem vožnje z električnim skirojem, ki voznikom lahko pokaže, kako hitro se je mogoče ustaviti, kakšna je zavorna pot. Prve izkušnje so zanimive in zgovorne, namreč ni jih malo, ki se uštejejo in začnejo prepozno zavirati in pač trčijo v oviro, ki je lahko marsikaj ali marsikdo. O novi pridobitvi in izkušnjah na simulatorju bomo govorili z vodjo projektov za varno mobilnost pri omenjeni zavarovalnici Ano Cergolj Kebler in strokovnim sodelavcem oddaje Andrejem Brglezom.


16.05.2024

Kitajski avtomobilizem

O kitajskem avtomobilskem trgu in prodoru kitajskih avtomobilov tudi k nam se zadnje čase veliko govori. Lani je na naše ceste zapeljalo okrog 1100 avtomobilov s Kitajske, letos jih bo gotovo več. Kako je poslovati s Kitajci, kako oni gledajo na naš trg in kako poskušajo s svojimi izdelki prodreti v svet?


09.05.2024

Kitajska s ciljem: postati prvi proizvajalec avtomobilov na svetu

Pri nas so avtomobilski saloni praktično preživeti, povsem drugače pa je na Kitajskem. Tam je avtomobilski val neverjetno velik, praktično čez noč je nastalo preko sto avtomobilskih znamk, proizvodne številke gredo v milijone. Da so avtomobili na pohodu, dokazuje tudi nedavni avtomobilski salon v Pekingu, ki si ga je v desetih dneh ogledalo skoraj 900 tisoč obiskovalcev, videli pa so kar 117 svetovnih premier in 278 električnih in plug-in hibridnih vozil.


25.04.2024

Mnogo motoristov pred nesrečo sploh ne zavira

Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.


18.04.2024

Elektrifikacija vozil je tu, toda kaj bomo z odpadnimi baterijami?

Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.


11.04.2024

Kitajska je vse večja konkurenca evropski avtomobilski industriji

Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.


04.04.2024

Gumarska industrija si mane roke zaradi elektrifikacije vozil

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?


04.04.2024

Električni avtomobili prinašajo renesanso v gumarsko industrijo

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.


28.03.2024

Avtomobilski oglasi tudi čez mejo dobrega okusa

Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.


14.03.2024

SharePlanica: Dostop v Planico tudi za osebe z invalidnostjo

Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.


07.03.2024

Vsi smo na isti poti

Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.


29.02.2024

Evropski avto leta

Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.


22.02.2024

Večje je lepše, a tudi bolj uporabno?

Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.


15.02.2024

Kako zanesljivi so naši avtomobili?

Kako zanesljivi so avtomobili, ki jih vozimo? Izpostavljamo rezultate mednarodne raziskave o zadovoljstvu z avtomobili. Lani spomladi in poleti je potekala v več evropskih državah, tudi v Sloveniji, skupno pa je v njej sodelovalo več kot 30.000 potrošnikov za približno toliko avtomobilov.


01.02.2024

Anatomija vožnje

Anonimizirani podatki več kot 100 tisoč uporabnikov mobilne aplikacije DRAJV, ki spremlja in ocenjuje način vožnje ter nagrajuje varne voznike, so na novo zaživeli na DRAJV zemljevidu, ki je javno dostopen vsem uporabnikom. Na enem mestu so tako zbrani podatki o najbolj nevarnih odsekih oziroma najpogostejših izzivih v prometu.


25.01.2024

50 let golfa, simbola ljudskega avtomobila

Edini avtomobil, po katerem smo poimenovali kar razred, kateremu pripada, je volkswagnov golf. Letos praznuje abrahama, v osmih generacijah so jih izdelali in prodali več kot 37 milijonov.


18.01.2024

Naj bodo naši najmlajši v avtu varni

V prihodnjih minutah pa k najmlajšim udeležencem v prometu, ki so kot sopotniki v prometu povsem odvisni od nas. Nekateri se še vedno premalo zavedajo, kako zelo pomembno je, da imamo dober otroški varnostni sedež, pa seveda tudi, da je ustrezno nameščen.


11.01.2024

Kaj prinaša novi potniški center v Ljubljani?

Začela se je gradnja novega potniškega centra v Ljubljani, ki seveda prinaša kar nekaj motenj v prometu. Gradnja bo po napovedih trajala dve leti in v tem času se bomo morali prilagajati občasnim zaporam in oviram na gradbišču. Če bi tak ali podoben projekt izpeljali pred recimo vsaj 30 leti, bi bilo danes marsikaj drugače. Ampak kar zadeva mobilnosti, smo zadaj še kje.


04.01.2024

Električna mobilnost v 2024

V preteklem letu smo zelo veliko govorili o električni mobilnosti. Na tem področju so zelo močni kitajski proizvajalci, ki so tudi odgovorni, da so proizvajalci električnih vozil le začeli počasi popuščati s cenami, ki pa so še vedno zelo visoke. Kakšne so smernice in kaj lahko pričakujemo letos in v prihodnjih letih? O vsem tem Janez Martinčič in Andrej Brglez.


Stran 1 od 44
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov