Celotno progo drugega tira, ki se na dobrih 27 kilometrih razteza med Divačo in Koprom, sestavlja sedem predorov in trije viadukti. Gradnjo 620-metrskega viadukta Vinjan, ki je zadnji od treh, so končali konec februarja. Pristojni so ob odprtju izrazili zadovoljstvo s potekom del na drugem tiru, ki naj bi bil končan prihodnje leto, leta 2026 pa naj bi po novi železnici zapeljali prvi vlaki.

Kot so ob objavi posnetka trase pojasnili v podjetju 2TDK, je gradnja drugega tira v celoti podprta s t. i. pristopom BIM (Building Information Modeling oz. informacijsko modeliranje objektov). To je digitalni model gradbenih objektov, ki omogočajo celovito upravljanje informacij o fizičnih in funkcionalnih značilnostih zgradb.

Traso drugega tira sestavlja več kot 720 modelov BIM. Gradniki 3D-modelov so obogateni z dodatnimi informacijami, ki so osnova za generiranje vizualizacij, animacij in analiz vseh faz gradnje drugega tira, so pojasnili na 2TDK-ju. Dodali so, da se bo model uporabljal tudi za vzdrževanje proge po končani gradnji drugega tira.