Kot je zapisala Uefa na družbenem omrežju X, bo preprodaja vstopnic potekala po načelu kdor prej pride, prej melje, vstopnice pa bodo na prodaj po prvotni ceni.

Razlog za odprtje platforme za nadaljnjo prodajo v vnaprej določenih terminih je, da se navijači izognejo nenehnemu preverjanju razpoložljivosti novih vstopnic.

Kot je Uefa zapisala na omrežju X, bo več kot ena faza nadaljnje prodaje, in dodala: "Tudi če vam prihodnji teden ne uspe priti do vstopnic, bo še več možnosti." Nadaljnji termini preprodaje – vsi bodo marca – bodo objavljeni naknadno.

Uefa navijače svari pred kupovanjem vstopnice drugje kot na Uefini platformi, da bi se izognili razočaranju zaradi neveljavnih vstopnic.

Če vstopnice ponudijo v nadaljnjo prodajo navijači sodelujočih nacionalnih zvez, bodo v ločenem postopku prodane navijačem iste ekipe. Da bi si čim več navijačev lahko ogledalo turnir v živo, bo število vstopnic, ki jih je mogoče kupiti, omejeno na skupno 12 vstopnic in največ štiri vstopnice na tekmo.

Čez natančno 100 dni se bo s tekmo Nemčija – Škotska v Münchnu začelo evropsko prvenstvo.

Čez točno 100 dni začetek EP-ja v nogometu