Novi cupra formentor in leon sta zasnovana v novem oblikovalskem slogu znamke. Foto: Cupra
Novi cupra formentor in leon sta zasnovana v novem oblikovalskem slogu znamke. Foto: Cupra

Nova zunanjost vključuje logotip Cupre na pokrovu motornega prostora. Sprednjo masko zaznamujejo trikotni matrični LED-žarometi. Enaka trikotna oblika luči predstavlja okvir za osvetljen sredinski logotip na zadku.

Pri Cupri pojasnjujejo, da so v notranjosti uporabili boljše materiale, hkrati pa vključuje bolj trajnostno zasnovo: školjkasti sedeži so oblečeni v prevleke, ki so bodisi 73-odstotno izdelane iz recikliranih mikrovlaken ali pa so iz ekološkega usnja.

Nov je priključni hibrid (eHybrid) z močjo 200 kW (272 KM) in več kot 100 kilometri električnega dosega. Foto: Cupra
Nov je priključni hibrid (eHybrid) z močjo 200 kW (272 KM) in več kot 100 kilometri električnega dosega. Foto: Cupra

Izboljšani uporabniški vmesnik je integriran v digitalni kombinirani instrument za volanom in v večji, 12,9-palčni infotainment sistem, ki ima zdaj tudi retro osvetljen drsnik. Za oba modela je v ponudbi novi Hi-Fi avdiosistem z 12 zvočniki, razvit v sodelovanju s strokovnjaki iz podjetja Sennheiser Mobility.

Nabor pogonskih sklopov vključuje štiri različne tehnologije: TSI (bencinski), blagi hibrid (eTSI), TDI (dizelski) in eHybrid (priključni hibrid). Nova generacija priključnega hibrida z močjo 200 kW (272 KM) zagotavlja več kot 100 km električnega dosega in je zdaj združljiva tudi s tehnologijo hitrega polnjenja (do 50 kW z enosmernim tokom). Samo za formentor in leon sportstourer je na voljo nov bencinski motor (TSI) z močjo 245 kW (333 KM) z razdelilnikom navora in zavorami proizvajalca Akebono.

Cuprine avtomobile smo že večkrat testirali v Avtomobilnosti. Vabljeni k ogledu videoprispevkov.