Glede na to, da Volkswagen ne bo ponujal več limuzinske različice novega passata, je ID.7 njegov logični naslednik. Z velikostjo in prostornostjo ga bo brez težav nadomestil, težje pa z dosegom. Nemci sicer obljubljajo, da se bo z večjo baterijo dalo prevoziti tudi več kot 700 kilometrov, trenutno pa v idealnih pogojih baterija s kapaciteto 77 kWh zagotavlja dobrih 600 kilometrov. Foto: Volkswagen
Glede na to, da Volkswagen ne bo ponujal več limuzinske različice novega passata, je ID.7 njegov logični naslednik. Z velikostjo in prostornostjo ga bo brez težav nadomestil, težje pa z dosegom. Nemci sicer obljubljajo, da se bo z večjo baterijo dalo prevoziti tudi več kot 700 kilometrov, trenutno pa v idealnih pogojih baterija s kapaciteto 77 kWh zagotavlja dobrih 600 kilometrov. Foto: Volkswagen

S tem ne mislim samo na vožnjo, ampak tudi na obliko. ID.7 je v primerjavi s prejšnjimi ID-ji veliko bolj všečen in dinamičen. Največja prednost električnih avtomobilov je, da na prednjem delu ni več nujna maska z zračnimi režami, ki bi hladile klasični motor z notranjim zgorevanjem. Prav tu so številni oblikovalci videli velik oblikovni potencial, ki pa so ga pozneje nekateri izkoristili v korist boljšemu videzu avtomobila, drugi pa niti ne.

Volkswagnov prednji del avtomobila, ali tako imenovani obraz avtomobila, naj bi bil prijazen, nasmejan. Če si znate to predstavljati, prav, sicer tudi ni nič narobe. Ne glede na prednji del mora biti kupcu všeč cel avtomobil. In na to, da so električni avtomobili drugačni, se navajamo že zdaj.

Bolj kot doseg nas je na prvih testnih vožnjah prepričala lega avtomobila. Čeprav je platforma že znana, saj M.E.B. platformo deli večina električnih avtomobilov iz skupine Volkswagen, je podvozje temeljito prenovljeno in dodelano do te mere, da se ID.7 pelje zares dobro, čisto na ravni passata. Foto: Volkswagen
Bolj kot doseg nas je na prvih testnih vožnjah prepričala lega avtomobila. Čeprav je platforma že znana, saj M.E.B. platformo deli večina električnih avtomobilov iz skupine Volkswagen, je podvozje temeljito prenovljeno in dodelano do te mere, da se ID.7 pelje zares dobro, čisto na ravni passata. Foto: Volkswagen

Deluje všečno in uporabno

Če pogledamo zgolj limuzinski del Volkswagnovih električnih avtomobilov, je ID.7 z naskokom največji. A če je avtomobil velik in dolg, še ne pomeni, da je razkošen s prostorom tudi v notranjosti. Kaj pa ID.7? V praksi se notranjost izkaže za prostorno in predvsem všečno. Prav tu velja iskati največjo razliko med dosedanjimi ID-ji in ID.7. Če so mlajši električni člani družine ponujali na trenutke preveč očiščeno in umirjeno notranjost, zdaj ID.7 spet ponuja notranjost, ki jo tvorijo kakovostni in prijetni materiali. Hkrati se je vrnila tudi pregovorno dobra Volkswagnova ergonomija.

Prestavna ročica se je preselila tik za volanski obroč in je tako lažje dosegljiva, pohvalo pa si zaslužijo tudi sedeži. Ti v najboljši izvedenki ponujajo tako ogrevanje kot hlajenje, dodatno pa še sušenje voznikovega ali sopotnikovega hrbta. Hkrati so opremljeni s posebnimi zračnimi blazinami, ki skrbijo za boljše počutje voznikove medenice in hrbtenice, tako voznik kot sopotnik pa se lahko razvajata še s številnimi masažnimi programi.

210 kW in 545 Nm navora je precej več, kot ponujajo ostali električni ID-ji, hkrati pri Volkswagnu obljubljajo, da bo precej manjša tudi poraba električne energije. Povprečje 14 kW za 100 prevoženih km bo sicer težko dosegljivo, a če bo vrednost vsaj približna tej številki, bo večina voznikov lahko več kot zadovoljnih. Foto: Volkswagen
210 kW in 545 Nm navora je precej več, kot ponujajo ostali električni ID-ji, hkrati pri Volkswagnu obljubljajo, da bo precej manjša tudi poraba električne energije. Povprečje 14 kW za 100 prevoženih km bo sicer težko dosegljivo, a če bo vrednost vsaj približna tej številki, bo večina voznikov lahko več kot zadovoljnih. Foto: Volkswagen

Zaslon je velik in interaktiven

ID.7 pa prinaša še eno, precej pomembno izboljšavo. Že vse od Golfa serije 8 naprej, Nemci poslušajo kritike na račun osrednjega zaslona. Sama ideja zaslona že v osnovi sicer ni bila slaba, zatajila je v prvi vrsti programska oprema in nespretna umestitev neosvetljenih tipk oziroma drsnikov. Zdaj je celoten sklop temeljito prenovljen. Osrednji zaslon pa ni zgolj večji in temeljito prenovljen, ponuja tudi interaktivno komunikacijo. Marsikomu se zdi, da tako veliki in vsebinsko bogati zasloni jemljejo precej voznikove pozornosti. V osnovni postavitvi prav gotovo, a novi Volkswagnov zaslon se lahko ukroji po voznikovih željah. Podobno kot si po svoje nastavimo zaslon na pametnem telefonu.
Prvi avtomobili naj bi k nam pripeljali v začetku prihodnjega leta.

Vabimo vas, da novo Volkswagnovo električno limuzino še bolje spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Pogovarjali smo se tudi s produktnim vodjo za ID.7 Dustinom Pietzom.