Čeprav konkurenca ukinja karavane in limuzine v razredu D, superb ostaja stalnica. Prihaja četrta generacija limuzine in karavana. Foto: Škoda
Čeprav konkurenca ukinja karavane in limuzine v razredu D, superb ostaja stalnica. Prihaja četrta generacija limuzine in karavana. Foto: Škoda

Škoda superb četrte generacije je dokaz, da starega sveta avtomobilizma še ne gre ignorirati. Medtem ko bo bratranec VW passat na voljo le kot karavan, bo superb še vedno tudi limuzinski, adut obeh pa bo še večji prtljažni prostor in več prostora v kabini.

Medosna razdalja ostaja 2,81 metra, saj nastaja na MQB platformi, ki je dodatno niso mogli raztegniti. Kljub temu je daljši za štiri centimetre in meri 4,90 metra, tako limuzina kot karavan pa v kabini ponujata več prostora. Karavanov prtljažnik ima kapaciteto kar 690 litrov, 30 litrov več kot v aktualni različici. Če se naslonjala zadnjih sedežev podrejo, se poveča na kar 1920 litrov. Pri Škodi so bili pozorni tudi na malenkosti, kot so električni zadnji rolo ali pa obvezno strgalo za led v pokrovu rezervoarja, ki je zdaj izdelano iz reciklirane plastike.

Superb ostaja na voljo v dveh karoserijskih različicah, novim kokpitom z velikim, samostoječim zaslonom in novimi
Superb ostaja na voljo v dveh karoserijskih različicah, novim kokpitom z velikim, samostoječim zaslonom in novimi "pametnimi merilniki" ter posodobljeno paleto motorjev. Foto: Škoda

Priključni hibrid z dosegom več kot 100 kilometrov

V prihodnje bo na voljo samo dvosklopčni samodejni menjalnik, še vedno pa ostajajo v ponudbi popolnoma običajni dizelski in bencinski motorji, ki so serijsko blago hibridizirani. Kot običajno bodo najmočnejši motorji na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

Velika novost je priključni hibrid, ki kombinira 1,5-litrski bencinski motor in elektromotor, ki ob veliki moči in vgrajeni 26 kWh bateriji omogoča električni doseg več kot 100 kilometrov.