Šesta generacija honde CR-V, najbolje prodajanega modela podjetja na svetu, se predstavlja z novim dizajnom, izboljšano praktičnostjo, varnostjo, povezljivostjo in udobjem. Foto: Honda
Šesta generacija honde CR-V, najbolje prodajanega modela podjetja na svetu, se predstavlja z novim dizajnom, izboljšano praktičnostjo, varnostjo, povezljivostjo in udobjem. Foto: Honda

Honda CR-V je še en v vrsti avtomobilov, ki so praktično na voljo kupcem po vsem svetu. Na račun globalizacije je pred časom luč sveta ugledala že šesta generacija, ki bo prav tako na voljo na večini svetovnih trgov, razen, zanimivo, na domačem. Na Japonskem so se namreč odločili, da zaradi slabe prodaje prejšnje generacije, nove honde CR-V ne bo.

Zmogljiv hibridni pogon

V Sloveniji ima model CR-V precej zvestih kupcev, ki se zanj odločajo že leta. Tako so od leta 1995 pa do danes na našem trgu prodali že več kot 3000 modelov CR-V, ki bo po novem zaradi evropskih zahtev in regulativ na voljo z zgolj hibridnim sklopom. Sestavljata ga bencinski motor, ki prispeva 109 kW in električni, ki doda 135 kW, skupaj pa je sistemske moči 150 kW oziroma 204 KM. dovolj, da avto z mesta do 100 km/h pospeši v devetih sekundah, največja hitrost pa je omejena na 194 km/h.

Znani pogonski sklop e:HEV je bil za novi CR-V spremenjen in posodobljen ter ima zdaj energijsko gostejšo, manjšo baterijo in učinkovitejši motor. V drugi polovici leta prihaja še priključni hibrid. Foto: Honda
Znani pogonski sklop e:HEV je bil za novi CR-V spremenjen in posodobljen ter ima zdaj energijsko gostejšo, manjšo baterijo in učinkovitejši motor. V drugi polovici leta prihaja še priključni hibrid. Foto: Honda

Za prestavljanje skrbi samodejni brezstopenjski menjalnik CVT, pri čemer tovarna obljublja, da bi bila lahko povprečna poraba okoli 6 l/100 km. Podatek je v realnosti sicer težko uresničljiv pri vsakodnevni rabi, a ni nemogoče dosegljiv. Celoten pogonski sklop z menjalnikom lepo sodeluje, in če kaj, potem nova CR-V ponuja uglajeno in udobno vožnjo.

Prostorna notranjost za udobje na dolgih poteh

Ta je nadgrajena s prefinjeno notranjostjo, še posebej v Sloveniji, kjer so se odločili, da bo edina možnost usnjeno oblazinjenje. Skupaj z novo sredinsko konzolo, ki ponuja lepo dosegljive gumbe in stikala je vozniku omogočen udoben in ergonomski delovni prostor, ki ga dopolnjujeta velika zaslona pred voznikom in osrednji zaslon nad sredinsko konzolo. Ta ponuja dokaj logično in v nasprotju z japonsko filozofijo ne preveč zakomplicirane postavitve najbolj potrebnih navideznih gumbov oziroma ikon, tako da je upravljanje zaslona tudi med vožnjo dokaj preprosto.

Izpopolnjeni so bili tudi varnostno-asistenčni sistemi, kar ima vpliv tudi na boljšo vozniško izkušnjo. Foto: Honda
Izpopolnjeni so bili tudi varnostno-asistenčni sistemi, kar ima vpliv tudi na boljšo vozniško izkušnjo. Foto: Honda

Veliko serijske opreme

Na račun deželne opreme je CR-V v Sloveniji nadpovprečno dobro opremljen, tako z varnostnimi kot asistenčnimi sistemi, kar mu bo vsekakor olajšalo delo pri dosegu prodajnega načrta. Slovenski zastopnik si namreč želi, da bi letos v Sloveniji prodali 120 modelov CR-V. Če upoštevamo, da avto v svojem razredu vsekakor ni med cenejšimi, saj bo za začetni model potrebnih skoraj 45.000 evrov, je napoved kar optimistična, a po drugi strani smo že v uvodu omenili, da je Honda posebna znamka tudi v Sloveniji. Posledično imajo veliko lojalnih kupcev, ki so se za novi model odločili že v predprodaji, ko avtomobila sploh še niso videli v živo.