Zmagovalec bo znan 13. januarja. Svoj glas lahko oddate na priloženi glasovnici pod člankom in se potegujete za lepe nagrade. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Zmagovalec bo znan 13. januarja. Svoj glas lahko oddate na priloženi glasovnici pod člankom in se potegujete za lepe nagrade. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

V zadnji letošnji oddaji Avtomobilnost smo predstavili finaliste v izboru za slovenski avto leta, prilagamo pa tudi glasovnico, s katero vas pozivamo, da oddate tudi svoj glas in neposredno sodelujte pri izbiri zmagovalca.

V finale se je uvrstilo pet finalistov, izbira pa je zelo pestra. Toyotin adut med peterico je druga generacija modela C-HR. Ta po novem ni več globalni model. Pri Toyoti pravijo, da je to najbolj evropska toyota do zdaj. Skušala bo prepričati z učinkovitim pogonom in izstopajočim oblikovanjem. Ta značaj se odraža tudi, ko pogledamo na zadnjo klop, saj gre v resnici za nekakšnega kupeja.

S tem je pravo nasprotje drugemu finalistu – renault australu. Ta je primarno namenjen družinam. Je edini med letošnjimi finalisti, ki lahko zagotovi vlogo glavnega vozila v družini. Prednost pri tem modelu pa je tudi štirikolesno krmiljenje, ki omogoča drugačno in res prijetno izkušnjo pri vožnji med ovinki. Za nameček pri Renaultu pravijo, da je hibridni pogon, vgrajen v australa, primeren za današnje razmere.

V Avtomobilnosti smo se zapeljali s petimi superfinalisti in ugotavljali prednosti in slabosti vsakega modela. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
V Avtomobilnosti smo se zapeljali s petimi superfinalisti in ugotavljali prednosti in slabosti vsakega modela. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Prvič v finalu tudi kitajski avto

V prihodnosti bomo vozili izključno električne avtomobile. Tudi kitajske. In eden takih je MG 4, ki je popolnoma električen avtomobil. Vozne lastnosti in izdelava sta nas prepričala, pozna pa se, da prihaja iz drugega sveta. Merimo predvsem na multimedijski vmesnik, ki je bistveno preveč zapleten, vsaj ko ga primerjamo z drugimi tekmeci.

Pravila glasovanja

Glasovnica je objavljena na spletni strani organizatorja glasovanja. Pogoji in pravila so objavljeni na spletni strani slovenskiavtoleta.si

Na primer s hyundai kono, ki je pravo nasprotje. Govorimo o popolnoma drugačni notranjosti. Hyundai želi pokazati, da ne gre več za povprečje razreda, ampak merijo višje. To se čuti v notranjosti. Popolnoma drugačen je tudi vmesnik. Občuti se, da je bilo v razvoj vloženega veliko raziskovanja in dela na način, da lahko voznik največ opravi z najmanj stresa in motenj. Druga pomembna lastnost pa je, da je kona na cesti manj dinamična od drugih finalistov.

Jeep avenger je peti finalist. Lani je osvojil naslov evropskega avta leta, letos pa se tudi sliši, saj je po električni različici zdaj na voljo tudi z veliko cenejšim bencinskim motorjem. To spet prevesiti tehnico pri odločitvi marsikaterega posameznika, ki ni "na ti" z električnim avtomobilom. Avenger je lani evropsko žirijo prepričal z obliko, vozno dinamiko in lahkotnostjo v vožnji.

Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.