Državna uprava za upravljanje z nepremičninami je poleg Golega otoka (na fotografiji) ponudila možnost za še 99 projektov, s katerimi namerava v uporabo vrniti zapuščeno in neizkoriščeno premoženje. Večinoma gre za nekdanje vojaške in rezidenčne objekte, pa tudi nekdanjo politično šolo v Kumrovcu in staro železarno v Sisku. Foto: BoBo
Državna uprava za upravljanje z nepremičninami je poleg Golega otoka (na fotografiji) ponudila možnost za še 99 projektov, s katerimi namerava v uporabo vrniti zapuščeno in neizkoriščeno premoženje. Večinoma gre za nekdanje vojaške in rezidenčne objekte, pa tudi nekdanjo politično šolo v Kumrovcu in staro železarno v Sisku. Foto: BoBo

Hrvaški urad za upravljanje državnega premoženja je na razpisu za projekte za ponovno oživitev 100 zapuščenih državnih nepremičnin prejel tudi predlog predsednika društva Ekološko-socialni forum Aljoše Babića za projekt "Goli otok - European Gay Resort Croatia".

Nujnost specializacije
"Spoštujem vse predloge, ki želijo Goli otok preoblikovati v spominsko območje, a menimo, da Hrvaška in njeni državljani ne morejo živeti samo od zgodovine in spomenikov," je Babićevo izjavo objavil današnji Novi list.

Babić je pojasnil, da bi bilo evropsko gejevsko turistično središče zaprto za širšo javnost in namenjeno rekreaciji, počitku in druženju oseb LGBT z vsega sveta. Zatrdil je, da mora Hrvaška ponuditi nove vsebine turistom in se tudi specializirati.

Poudaril je tudi, da je Goli otok, ki je blizu otokov Krk in Rab, idealen za skupnost LGBT, za katero številni ljudje nimajo razumevanja in se ji upirajo.

Gre za zemljišče v velikosti 4,5 milijona kvadratnih metrov, kar je slaba četrtina velikosti celotnega premoženja, ki ga je država ponudila za različne projekte.

Slab odnos Hrvatov do oseb LGBT
Hrvaška je na 44. mestu po indeksu International Gay Guide Travel. Najslabšo oceno je dobila ravno zaradi odnosa lokalnih prebivalcev do oseb LGBT.

Kot navaja Novi list, v Evropi dobrih 22 milijonov istospolno usmerjenih oseb letno za potovanja porabi približno 50 milijonov evrov.

Turistična industrija LGBT letno obrne 65 milijard evrov prihodkov samo v ZDA, kažejo podatki agencije Community Marketing & Insight. Potencial svetovnega trga pa je desetkrat večji, navaja časopis.

Babić je medtem še spomnil, da so projekt lani že ponudili hrvaškemu ministrstvu za turizem, a odgovora še niso dobili.