Možic je poseben prav zaradi mnogih bunkerjev in vojašnice v okolici. Foto:
Možic je visok 1602 metra
Ta gora ni najvišja, a vseeno ponuja lep planinski izlet.

Najboljša pot na Možic je izpred Litostrojske koče na Soriški planini, kamor z avtomobilom pridete iz Bohinjske Bistrice ali Selške doline. Od tam pot nadaljujete po smučišču, a po desetih minutah pot že zavije v desno.

Nad vojašnico se pot spusti za nekaj metrov, tam pa se tudi razširi. Iz 1. svetovne vojne niso ohranjeni samo vojašnica in bunkerji, temveč tudi cesta, ki se je uporabljala za prevoz težkih topov. Od vojašnice je še 15 minut in planinci pridete na vrh, skupaj pa boste za Možic potrebovali približno eno uro.

Razgled ob lepem vremenu ne bo razočaral. Vidijo se Spodnje bohinjske gore, Bohinjsko jezero, čudovit pa je tudi pogled na Triglav s Kredarico in Planiko.

Za nazaj uberite drugo pot
Pot do vojašnice naj vodi po isti cesti, a tam ne zavijte levo dol pod vojašnico, temveč pojdite naravnost naprej. Ko pridete do grebena, boste v dolini videli Podbrdo. Pot nato vodi po grebenu, od koder pridete na vrh smučišča in lahko tudi na Lajnar, od koder boste videli vas impresionista Ivana Groharja – Sorico. Do Litostrojske koče se spustite po smučišču, kjer avgusta in septembra ne primanjkuje borovnic.