Znan je bil po svojem ekstravagantnem življenjskem slogu: oboževal je ferrarije, debele cigare in odpete srajce, v lasti je imel vijoličast helikopter. Foto: EPA
Znan je bil po svojem ekstravagantnem življenjskem slogu: oboževal je ferrarije, debele cigare in odpete srajce, v lasti je imel vijoličast helikopter. Foto: EPA

"Od skromnih začetkov v Firencah je Robertu uspelo postati svetovno priznano ime, ki so ga vsi ljubili in spoštovali. Roberto je bil nadarjen in ustvarjalen, zato je verjel, da lahko vsakdo v sebi odkrije in neguje umetnika," so na Instagramu zapisali v njegovem podjetju. "Njegova zapuščina ostaja stalen vir navdiha."

Cavalli, rojen 15. novembra 1940 v Firencah, italijanskem središču obdelave usnja, je bil znan po uporabi potiskanega usnja in raztegljivih kavbojk peščene barve. Njegova značilna oblačila z živalskimi potiski so že v 70. letih nosile zvezdnice, kot sta bili Sophia Loren in Brigitte Bardot, njegova priljubljenost pa se je obdržala tudi v današnjih generacijah zvezdnic, kot je Jennifer Lopez, poroča France24.

S študijem tekstilnega tiska je začel na lokalnem umetniškem inštitutu, preden je izumil novo tehniko tiskanja na usnje, ki mu je prinesla naročila znamk Hermès in Pierre Cardin. Svojo prvo kolekcijo je predstavil pri 30 letih, leta 1972 pa je odprl svoj prvi butik v Saint Tropezu v Franciji.

Britanski časopis The Independent je njegov slog opisal kot "zelo seksi, poln živalskih potiskov in zelo zelo italijanski". In takšen je ostal skozi celotno njegovo kariero. "Vendar je svoja oblačila spretno preoblikoval za različna obdobja, doživel več preporodov in pri tem ustvaril svetovno blagovno znamko življenjskega sloga," navaja The New York Times.

V devetdesetih letih prejšnjega stoletja je na novo izumil luksuzni džins, najprej s peščenim videzom, nato pa je v kavbojke vgradil elastan (lycra), da so se bolje prilegale. Ko je model Naomi Campbell leta 1993 na modni reviji nosila par njegovih kavbojk, so raztegljive kavbojke postale trend.

Cavallijevo podjetje je imelo trgovine po vsem svetu in licence za najrazličnejše izdelke – od nakita, parfumov in sončnih očal do otroških oblačil, gospodinjskih pripomočkov in vodke z blagovno znamko Roberto Cavalli, ki je bila pakirana v steklenici s kačjo kožo.

Foto: Reuters
Foto: Reuters