Letališče Maribor. Foto: BoBo/Miloš Vujinović
Letališče Maribor. Foto: BoBo/Miloš Vujinović

Ministrstvo za infrastrukturo se bo z njima začelo pogovarjati o obsegu in načinu izvajanja koncesije za mariborsko letališče. Še vedno pa to ne pomeni, da bo postopek izbire koncesionarja uspešen, ministrstvo lahko namreč končno ponudbo tudi zavrne.

Kot so sporočili z ministrstva za infrastrukturo, priznanje sposobnosti edinega prijavljenega na razpis za koncesijo za mariborsko letališče pomeni začetek dialoga, ki bo lahko trajal tudi več mesecev. Potem bo ministrstvo oblikovalo povabilo k oddaji končne ponudbe, ki pa jo lahko sprejme ali zavrne. Končna odločitev naj bi bila znana najpozneje do konca septembra, odvisna pa bo od tega, ali se bo ponudnik z ministrstvom uspel uskladiti glede izvajanja koncesije na mariborskem letališču za naslednjih deset let.

Pred dobrim mesecem je o pričakovanjih glede mariborskega letališča ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek povedala: "To letališče je res letališče neizkoriščenih možnosti, mednarodno letališče, licence za to ni tako enostavno dobit, tako da mi še vedno upamo in verjamemo, da bomo dobili korektnega partnerja, ki bo vedel, kaj s tem letališčem v prihodnosti delati."

In kaj bi s tem letališčem počel do zdaj neznani SIDrone? Po podatkih o lobističnih stikih je podjetje jeseni ministrstvu predstavilo idejo o možnosti vzpostavitve centra za vzdrževanje letal, pozneje pa tudi letalske šole za usposabljanje letalskih mehanikov in vzdrževalcev letal. Oživitve mariborskega letališča z novimi leti torej niso predvideli, je pa tudi vprašanje, ali je takšna zamisel glede na bližino graškega, pa tudi zagrebškega letališča, sploh še smiselna.