Novi HR-V ima pod motornim pokrovom hibridni sklop, ki ne ponuja presežkov. A le ko govorimo o vozni dinamiki. Sicer pa je napreden, saj ga sestavljajo 1,5-litrski bencinski motor, generator in električni motor. In HR-V-jev hibridni pogon je učinkovit. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Novi HR-V ima pod motornim pokrovom hibridni sklop, ki ne ponuja presežkov. A le ko govorimo o vozni dinamiki. Sicer pa je napreden, saj ga sestavljajo 1,5-litrski bencinski motor, generator in električni motor. In HR-V-jev hibridni pogon je učinkovit. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Za japonske avtomobile je po večini veljalo, da so prinašali odlično izdelavo, mešane občutke v notranjosti in pa dokaj povprečne vozne zmogljivosti, če seveda to ni bila kakšna posebna športna različica.

Po revoluciji v avtomobilskem svetu, ko so primat prodaje prevzeli križanci, pa so ob vsem naštetem Japonci dodali še oblikovno všečnost.
Že res, da se križanci prodajajo skoraj sami od sebe, a če želiš dobre prodajne rezultate, moraš pač ponuditi več. Naj si bodo to prostornost in dobro počutje v notranjosti, všečna oblika ali napreden pogon. Honda HR-V tretje generacije tako na hitro – ponuja vse!

Ker je zadaj rahlo zaobljena, bo navdušila tudi tiste kupce, ki si želijo bolj dinamičnega avtomobila, s precejšnjo oddaljenostjo od tal in z zaščitenimi oboki koles, pa se z njo brez skrbi zapeljemo tudi na neutrjeno podlago oziroma makadam.

Klasični stereotipi o japonskih avtomobilih ne veljajo več. HR-V je lep dokaz za to, in če še enkrat spomnimo, da sta mednje spadala tudi odlična izdelava in dolgotrajno izdelovanje, ko pa zdaj dodamo še oblikovno všečnost in dobro počutje v potniški kabini, je rezultat tudi na papirju odličen. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Klasični stereotipi o japonskih avtomobilih ne veljajo več. HR-V je lep dokaz za to, in če še enkrat spomnimo, da sta mednje spadala tudi odlična izdelava in dolgotrajno izdelovanje, ko pa zdaj dodamo še oblikovno všečnost in dobro počutje v potniški kabini, je rezultat tudi na papirju odličen. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Čudež prostora

Ko je govor o notranjosti, pa ji pravzaprav ni para. Priznam, moj vozniški sedež je velikokrat pomaknjen nazaj bolj, kot bi lahko bil. Kljub temu se da za menoj spodobno sedeti. Ni pa prostornost edini adut zadnje klopi – ob tem, da je dovolj prostor za kolena in glave, ponuja unikatno praktično rešitev. Ob običajni rešitvi zlaganja naslonjal zadnjih sedežev, magični sedeži – tako jih pri Hondi namreč imenujejo, ponujajo še preprosto zlaganje navzgor! Z njo se da domov pripeljati marsikaj, kar se z običajnimi križanci ne da.

Povprečna poraba na testu je bila spoštljivih šest litrov za sto prevoženih kilometrov, v normalnem krogu pa je le 4,4 litra. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Povprečna poraba na testu je bila spoštljivih šest litrov za sto prevoženih kilometrov, v normalnem krogu pa je le 4,4 litra. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Odličen pa je tudi voznikov delovni prostor. Počutje za volanskim obročem je dobro, stikala in gumbi tudi na volanskem obroču so razumno postavljeni in delujejo brez pripomb. 9-palčni osrednji zaslon je enostaven in pregleden, deluje brezhibno, hkrati omogoča Apple CarPlay in Android Avto, če si voznik pač zaželi svoje oziroma domače delovno orodje.

Celoten test si lahko ogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.