Sveže samski (razšel se je s pevko in igralko Jennifer Lopez, ki je že obudila romanco z igralcem Benom Affleckom) 45-letni ameriški športnik je na svojem Instagramu delil več fotografij, na kateri predstavlja izdelek, ki ga je ustvaril skupaj s podjetjem Hims, ki skrbi za dobro počutje moške populacije.

Korektor so zasnovali posebej za potrebe moških. "V sodelovanju z ekipo sem želel ustvariti izdelek, ki bi rešil težave, s katerimi sem se srečeval vsakodnevno. Zavedal sem se, da med hitenjem s sestanka na sestanek potrebujem nekaj hitrega in preprostega, da prekrijem madeže in ranice, ki nastanejo ob britju," je Rodriguez opisal izdelek.

Pod objavo so se usuli komentarji. Nekateri hvalijo Rodrigueza, ker je pomagal normalizirati idejo moških, ki se ličijo. "Ne vidim nič slabega v tem, če moški uporabijo nekaj, da bi bili videti bolje." "Videti je odlično, to je super!" "Všeč mi je! Normalizirajte moške, ki dajo na obraz nekaj malega, da postanejo bolj vroči!"

Nad idejo pa niso bili vsi navdušeni: "Kdaj so moški prenehali biti moški?", "Make-up za moške, kaj sledi?".

Kljub negativnim komentarjem pa ličenje moških postaja vse pogostejše. Leta 2019 je v raziskavi podjetja Morning Consult sodelovalo več kot 2000 moških. 30 odstotkov, starih od 18 do 29 let, je odgovorilo, da so odprti za ličenje. Enak odstotek za ličenje je bil v starostni skupini 30–44 let.

Druga raziskava iz istega leta je pokazala, da so bili med moškimi trije najbolj priljubljeni kozmetični izdelki balzam za ustnice, korektor in puder.

Poročilo podjetja Grand View Research Inc. iz leta 2020 kaže, da bo svetovni trg osebne nege za moške do leta 2027 dosegel 75,8 milijarde ameriških dolarjev dobička. Ta je v letu 2019 znašal 47,5 milijarde dolarjev.