Pred kratkim je H&M v Avstraliji zagnal novo oglaševalsko kampanjo, katere središče je bila fotografija dveh deklic, ki na pogled spadata v prvo triado osnovne šole, v temno sivih šolskih uniformah. Ob fotografiji je močno izstopal slogan: "Naj se v H&M-ovi kolekciji Vračamo se v šolo za vami obračajo glave."

Na švedskega modnega velikana se je takoj usul plaz kritik, da s potezo seksualizira mladoletna dekleta, ki – sploh v šoli – nimajo nikakršne želje, da bi se za njimi "obračale glave" oziroma da bi pritegovale pozornost vrstnikov na tak način. Med prvimi, ki je opozorila na neustreznost kampanje, je bila tudi avstralska pisateljica in medijska komentatorka, Melinda Tankard Reist.

Družba je bila prisiljena hitro ukrepati in že v ponedeljek je oglas umaknila. "Oglas smo umaknili. Globoko se opravičujemo vsem, ki jih je prizadel," je sporočil predstavnik podjetja v Avstraliji in dodal, da bodo v prihodnje previdnejši, ko gre za marketinške poteze.

Podoben strel v prazno si je pred kratkim privoščila tudi španska veriga oblačil Zara – ta je decembra predstavila kampanjo, v kateri so bile v ospredju lutke z manjkajočimi udi, ogrnjene v belo blago. Številni kritiki so opozorili na podobnost kampanje s podobami izmaličenih v bele rjuhe zavitih trupel, ki jih mediji praktično vsak dan pošiljajo iz Gaze. Zara je v odzivu pojasnila, da je bila kampanja zastavljena pred vojno v Gazi in poudarila, da "nesporazum" obžaluje.

Leta 2022 pa je močno odmevala povsem zgrešena kampanja luksuzne modne znamke Balenciaga, ki je v oglasu v ospredje postavila otroke, ki so na vrvicah vodili plišaste medvedke. Po kritikah, da oglasi poveličujejo fizično in spolno zlorabo otrok, je družba oglase umaknila.