Kljub zmedi je bilo osebje obakrat prijazno in ustrežljivo. Foto: AP
Kljub zmedi je bilo osebje obakrat prijazno in ustrežljivo. Foto: AP

101-letno žensko zaradi napake v sistemu rezervacij letalske družbe vedno znova zamenjajo za otroka. Sistemom letalske družbe American Airlines namreč ne gre v račun, da je bila Patricia, ki ni želela povedati svojega priimka, rojena leta 1922, in ne leta 2022.

Pred kratkim se je to zgodilo na poletu iz Chicaga v michigansko mesto Marquette. "Smešno je bilo, ker so mislili, da sem le majhen otrok, jaz pa sem stara gospa," je za BBC dejala Američanka, ki se je zmešnjavi s kabinskim osebjem pošteno nasmejala.

Letela je s svojo hčerko Kris, ki je vozovnico rezervirala prek spleta, računalnik na letališču pa očitno ni mogel obdelati datuma, ki je tako daleč v preteklosti – letnica rojstva ga je zmedla, zato jo je pomlajšal za 100 let.

"Enako se je zgodilo lani in tudi takrat je posadka pričakovala otroka, in ne mene," je še delila nekdanja medicinska sestra, ki vsako leto leti, da bi obiskala družino in pobegnila pred mrzlimi zimami. Poudarila je, da je bilo osebje kljub zmedi obakrat prijazno in ustrežljivo.

Letališko osebje znotraj terminala zanjo nima pripravljenega prevoza

Čeprav imajo tovrstni pripetljaji zabavno plat, si stoletnica želi, da se napaka odpravi, saj ji povzroča nekaj težav. Ker pričakujejo otroka, ki se ga načeloma lahko nosi v naročju, letališko osebje znotraj terminala zanjo nima pripravljenega prevoza.

S hčerjo sta tudi že čakali na letalu, potem ko so drugi potniki že odšli, saj ji zaposleni niso priskrbeli invalidskega vozička. Obenem bi njena resnična starost v sistemu pomagala tudi Kris, ki ji tako ne bi bilo treba nositi vse prtljage.

Patricia je sicer do svojega 97. leta potovala sama, od takrat pa je odvisna od pomoči svoje družine. "Zdaj imam nekaj težav z vidom, zato tega ne bi rada delala sama," je priznala potnica, ki je trdno prepričana, da je težave s tehnologijo ne bodo odvrnile od letenja – veseli se namreč že naslednjega poleta jeseni.