Foto: EPA
Foto: EPA

Svoje kreacije, ki brišejo meje med spoloma, sta tokrat predstavila na pariškem tednu moške mode, njun sedež pa je v Berlinu in na Švedskem, kjer sta leta 2016 dobila nagrado za inovacije na področju mode. Med njune domislice, ki so v koraku z razvojem tehnologije, spada tudi izjemno priljubljeno spodnje perilo, na katerem je logotip natisnjen zrcalno, tako da se na selfiju z lahkoto prebere.

Lazo in Schmidl, ki sta par tudi v zasebnem življenju, sta ljubljenca modnih publikacij, s svojim delom, ki veliko navdiha črpa iz vizualne umetnosti in književnosti, kolekcija za pomlad in poletje 2019 denimo iz del Roalda Dahla in Franza Kafke, pa namenoma izzivata občinstvo in ga spodbujata k pretresanju družbenih norm, predvsem pa pozivata k temu, naj se v svoji koži vsak počuti seksi, katerega koli spola že je.

Ljudi spodbujava, naj poskusijo kaj novega, naj okusijo prepovedani sadež. Vsi bi morali imeti svobodo, da se oblačijo seksi ali drzno.

Josef Lazo in Andreas Schmidl

Kot je v pogovoru za i-D povedal Schmidt, njuno znamko obožujejo newyorški žurerji, saj: "Ne poznajo zavor. Ne ozirajo se na družbena pravila, spol nima nobene veljave več."

Veliko delata iz lureksa, ki ga kombinirata tudi s pleteninami in bleščicami, a se zavedata, da ne gre za kose, ki bi jih nosili vsak dan, temveč bolj za večerne ali posebne priložnosti. "Oblikujeva prvenstveno moško modo, a veva, da je všeč dekletom. Nič ni narobe, če si tudi fantje kdaj izposodijo kaj iz omar svojih punc."