Januarja je obiskanost MMC-ja še narasla. Foto: MMC RTV SLO
Januarja je obiskanost MMC-ja še narasla. Foto: MMC RTV SLO

Spletna stran Radiotelevizije Slovenija (www.rtvslo.si) je tako ohranila svoje mesto med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi.

Raziskava, ki jo MOSS izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, je pokazala, da je Multimedijski center RTV Slovenija januarja obiskalo 567.662 uporabnikov, čemur je treba prišteti še 71.166 dostopov uporabnikov iz tujine. MMC je s tem izboljšal decembrsko rekordno obiskanost, in to kar za 8,9 odstotka.

Na prvem mestu najbolj obiskanih spletnih strani tudi ta mesec ostaja spletni portal 24ur.com. Med prvo peterico so še siol.net, najdi.si in bolha.com.
Statistika uporabnikov razkriva, da je med njimi 55 odstotkov moških in 45 odstotkov žensk, največ jih je iz starostne skupine od 40 do 75 let (45 odstotkov), glede na zaposlitveni status pa jih je največ (35 odstotkov) zaposlenih v podjetju.

Prvi dan novega leta - najmanj klikan dan
Podatki sicer kažejo tudi, da slovenski uporabniki splet najraje uporabljajo med tednom, saj je obisk med koncem tedna za okoli 17 odstotkov manjši. Najmanj obiskovalcev so spletne strani imele na prvi dan novega leta.